FAQ Lustrum Onbegrensd

FAQ Lustrum Onbegrensd

Op deze pagina kunt u antwoorden vinden op veel vragen rondom het XIXe Lustrum. Staat uw vraag hier niet tussen? Mail dan naar abactis@lustrumcarolusmagnus.nl.

Let op: indien u een vraag heeft over een specifieke activiteit, kunt u contact opnemen met de desbetreffende commissie. Alle mailadressen zijn terug te vinden onder het kopje ‘Activiteiten’.

Pakketverkoop

In onderstaande afbeelding is te zien welke pakketten er gekocht konden worden, welke activiteiten in welk pakket zitten en voor welke activiteiten geen pakket nodig is.

27 december 2022. Deze deadline is verstreken.

De incassomomenten van de pakketten zijn: december, januari, februari, maart en april vlak na de 24e van de maand. Hiervan wordt elke maand een reminder op de Instagram-pagina van het Lustrum geplaatst.

De hoogte van de incasso verschilt per maand per pakket; deze kunt u terugvinden in de mail van 9 december 2022 van mevrouw de Abactis van de Lustrumcommissie.

Indien u niet betaalt of uw incasso storneert, betaalt u de incassokosten extra en wordt u financieel geschorst tot en met het moment van betaling.

De pakketverkoop is voorbij. Het kopen van een pakket is niet meer mogelijk. Leden konden tot 27 december 2022 een pakket kopen via Tactile.

Kaartverkoop

Losse kaarten voor elke activiteit kunt u ook via Tactile kopen. De links naar deze
kaartverkoop heeft u via de mail ontvangen van mevrouw de Abactis van de
Lustrumcommissie op 29 december 2022. U kunt voor sommige activiteiten ook een kaartje overkopen van een ander (lid). Lees hier meer over onder het kopje ‘Doorverkopen’.

Voor alle activiteiten kan een ander limiet gelden voor het aantal kaartjes wat verkocht wordt of tot wanneer kaartjes gekocht kunnen worden. Houd de Instagrampagina  van het Lustrum in de gaten om op de hoogte te blijven van deze deadlines en de laatste kaarten.

Het maximale aantal bezoekers dat welkom is op het Lustrumterrein (Strandbar Stek) is 750 personen. Zowel op de Festivaldag als op de andere terreindagen is dit dus het maximale aantal kaartjes wat verkocht kan worden. Voor andere dagen geldt een maximum aantal kaartjes op basis van bijvoorbeeld het aantal bussen wat kan worden ingezet (Buitendag in Toverland) of de beschikbaarheid van de locatie (Jaardiner bij Fort Lent).

Dit is alleen mogelijk voor de Festivaldag op 14 mei en als date van een lid tijdens het Lustrumgala. Kaarten kopen voor de Festivaldag kan via de volgende link:
https://nsv.tactile.events/event/festivaldag-lustrum-onbegrensd. Let op: omdat uw account gekoppeld is aan uwbetalingssysteem op het Lustrumterrein moet iedereen zijn of haar eigen kaartje kopen. Het is dan ook niet mogelijk om meerdere kaartjes te kopen. Kaarten kopen voor het Lustrumgala kan via uw date. Hier is meer over te lezen onder het kopje ‘Lustrumgala’ onder ‘Activiteiten’.

Tactile

Dit is het ticketingsysteem voor het gehele Lustrum en tevens het betalingssysteem op het Lustrumterrein (Strandbar Stek).

Door met uw account in te loggen op Tactile en te klikken op Transactions kunt u al je betalingen voor kaartjes bekijken. Later kunt u hier ook zien hoeveel tegoed u heeft. Inloggen bij Tactile kan via de volgende link: nsv.tactile.events.

Op het terrein krijgt iedereen bij binnenkomst een bandje met een chip. Deze chip is gekoppeld aan uw account, waarin uw tegoed staat. Dit tegoed kunt u ook in uw account digitaal opwaarderen. Bij de bar betaalt u door deze chip tegen de kassa aan te houden. Na afloop van het Lustrum wordt het overgebleven tegoed in iedereens account teruggestort op iedereens rekening. Dit is met uitzondering van het tegoed wat binnen de pakket is aangeschaft en voor de start van het Lustrum in iedereens pakketten is gestort. 

1. Ga naar https://nsv.tactile.events;
2. Log in met je e-mailadres en wachtwoord;
3. Klik op ‘top up’, kies het bedrag en betaal;
4. Let op: bij iedere transactie wordt €1 aan transactiekosten gerekend. Tip: zet in één keer
veel geld op je account, want na afloop van het lustrum wordt al het geld wat je niet hebt
uitgegeven weer teruggestort op je rekening (zo betaal je niet herhaaldelijk
transactiekosten);
5. Zorg dat u van tevoren uw saldo opwaardeert en niet op het terrein komt te staan zonder
drankjes! Problemen? Mail dan VOOR de start van de terreindagen naar info@lustrumcarolusmagnus.nl

De eerste dag dat u aankomt op het Lustrumterrein wordt de QR-code van uw kaartje of pakket gescand, ontvangt u een bandje en daarmee is het bandje aan uw account gekoppeld zodat u uw tegoed met dit bandje kan gebruiken. Als Jaardiner uw eerste Lustrumactiviteit is, ontvangt u uw bandje dan. Kom in dit geval even naar iemand van de Lustrumcommissie toe, dan zorgen we dat dit geregeld wordt. 

We werken op het Lustrumterrein niet met munten, maar met tegoed binnen Tactile. Daarom heeft iedereen met pakket Astronaut en Onbegrensd in zijn of haar Tactile-account het equivalent van de munten in geld gekregen. Eén bier kost €1,95, dus hebben Astronaut-pakkethouders 25 keer €1,95 en Onbegrensd pakkethouders 50 keer €1,95 in hun account gestort gekregen. Als we wel met munten hadden gewerkt, had één bier één munt gekost. Dit geld wordt aan het einde van het Lustrum niet terug uitgekeerd op uw rekening, in tegenstelling tot geld wat u zelf op uw account laadt.

Ga naar uw profiel via https://nsv.tactile.events en disconnect uw bandje. Dit doet u door bij ‘Actions’ te klikken op ‘Disconnect tag’. Zoek iemand van de Lustrumcommissie op. We zorgen er voor dat u een nieuw bandje krijgt. Als u uw bandje buiten het Lustrumterrein bent kwijtgeraakt, kunt u de volgende dag aansluiten in de rij voor mensen zonder bandje. We scannen uw QR-code en dan krijgt u een nieuw bandje.

Ja! De tag aan dit bandje wordt bij de ingang van het Lustrumterrein gescand om de toegang te controleren. Het is dus belangrijk om dit bandje te bewaren. Moet u het bandje toch doorknippen of afdoen tussen de activiteiten door? Bewaar dit bandje dan alsnog goed en maak hem bijvoorbeeld aan uw sleutelbos vast of houdt de uiteindes aan elkaar met een veiligheidsspeld.

We werken op het Lustrumterrein niet met munten, maar met tegoed binnen Tactile. Daarom heeft iedereen met pakket Astronaut en Onbegrensd in zijn of haar Tactile-account het equivalent van de munten in geld gekregen. Eén bier kost €1,95, dus hebben Astronaut-pakkethouders 25 keer €1,95 en Onbegrensd-pakkethouders 50 keer €1,95 in hun account gestort gekregen. Als we wel met munten hadden gewerkt, had één bier één munt gekost. Dit geld wordt aan het einde van het Lustrum niet terug uitgekeerd op uw rekening, in tegenstelling tot geld dat u zelf op uw account laadt.

Aangepaste data

Ja, dit kan. De data van de Terreinopening, de Festivaldag en het Lustrumgala zijn aangepast na de pakketverkoop en het openen van de losse kaartverkoop. Het kan natuurlijk zijn dat u nu niet meer in de gelegenheid bent om naar een van deze of meerdere activiteiten te komen, maar er wel al voor hebt betaald. In dat geval heeft u de mogelijkheid om uw kaartje te verkopen aan iemand anders of uw geld terug te vragen bij de Lustrumcommissie. Als het een terreindag betreft (alle dagen die plaatsvinden bij Strandbar Stek), heeft u alleen de mogelijkheid om uw geld terug te krijgen en kunt u uw kaartje niet verkopen aan een ander.

Als u meer vragen heeft over het kopen van kaartjes voor de Festivaldag of het Lustrumgala, kunt u hier meer over lezen onder het kopje ‘Activiteiten’ en dan ‘Festivaldag’ of ‘Lustrumgala’.


Kaartjes die na het bekendmaken van het verplaatsen van de data worden gekocht, kunnen niet worden teruggevraagd. Aanvragen voor het terugvragen van geld die na 1 april worden gemaild, kunnen niet worden goedgekeurd.

Als u een pakket heeft gekocht en een enkele of meerdere activiteit(en) terug wilt vragen, krijgt u het geld terug inclusief de pakketkorting. U krijgt dus niet het bedrag terug wat een los kaartje zou kosten; dit heeft u er immers ook niet voor betaald. U kunt in de mail over het verplaatsen van de data de bedragen vinden die terug worden uitgekeerd als u geld voor een kaartje terug vraagt wat u binnen een pakket heeft gekocht.


Voor een los kaartje wordt het bedrag wat u heeft betaald in zijn totaal terug uitgekeerd.

De deadline voor het terugvragen van uw kaartje is op 1 april. Het terugvragen van uw geld is bedoeld om de mensen die anders een bepaald pakket of kaartje niet hadden gekocht tegemoet te komen bij het veranderen van de data. Deze teruggave is niet bedoeld voor leden die last-minute besluiten om toch niet te willen gaan. U kunt na deze deadline uw kaartjes wel nog doorverkopen voor de activiteiten waarvoor deze deadline dan nog niet is verstreken; dit verschilt per activiteit. 

U kunt uw geld terugvragen door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl. Vermeld in deze mail uw naam, de activiteit, datum van de activiteit, eventueel aan wie u uw kaartje doorverkoopt en of het een los kaartje of een pakket-kaartje betreft.

Kaartjes die na het bekendmaken van het verplaatsen van de data worden gekocht, kunnen niet worden teruggevraagd. Aanvragen voor het terugvragen van geld die na 1 april worden gemaild, kunnen niet worden goedgekeurd.

Doorverkopen

Alle kaartjes voor activiteiten die NIET op het Lustrumterrein (Strandbar Stek) plaatsvinden kunnen worden doorverkocht: dit gaat dus om de Terreinopening, de Festivaldag, de Terreintoegang na de rijjool en de Geheime dag. 

U verkoopt uw kaartje door, door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl met de volgende gegevens: om welke activiteit het gaat, de datum van de activiteit, de koper van het kaartje en of het een los kaartje betreft of een kaartje in een pakket. De financiën wikkel je onderling af.

Dit verschilt per activiteit en is afhankelijk van de voorbereidingen voor de activiteit. Kaartjes voor activiteiten op het Lustrumterrein (Terreinopening, Festivaldag, Terreintoegang na de Rijjool en de Geheime Dag) kunnen niet worden doorverkocht. Kaartjes voor de Terreinopening en Festivaldag kunnen tot 1 april wel worden teruggevraagd bij de Lustrumcommissie.

Kaartjes voor de Buitendag (Toverland), het Jaardiner en het Lustrumgala kunnen worden doorverkocht tot het moment dat de organisatie het ons toestaat.

Toverland stuurt een maand voor de Buitendag de leden met een kaartje een mail met hun toegangsbewijs voor Toverland. Dit is dus op 7 april, tot dit moment worden kaartjes doorverkocht via de Lustrumcommissie. Hierna is het wel nog mogelijk om uw kaartje door te verkopen: u handelt dit onderling af (financiën en het doorsturen van het kaartje), maar mailt de doorverkoop wel kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl zodat hier met de busindeling
rekening mee gehouden kan worden. Dit kan tot woensdag 3 mei, daarna wordt de busindeling gemaakt.

Voor het Jaardiner kunnen de kaartjes tot 30 april worden doorverkocht. Dit is in samenspraak met de locatie (Fort Lent) en vanwege het doorgeven van dieetwensen en het maken van de tafelschikking.

Voor het Lustrumgala is de deadline voor het doorverkopen van een kaartje 30 april, zodat hierna de hotels definitief geboekt kunnen worden en kamerindelingen en gemaakt kunnen worden. 

Nee. De doorverkoop is nu afgerond. De financiën regelt u onderling. U kunt de QR-code van losse kaartjes doorsturen naar de koper, maar vaak is dit niet nodig omdat we werken met een gastenlijst of busindeling. Stuur NOOIT de QR-code van uw pakket door naar iemand. Met deze QR-code kan iemand toegang krijgen tot alle activiteiten waarvoor u in uw pakket hebt betaald. 

Lustrumterrein

Het Lustrumterrein bevindt zich bij Strandbar Stek. Het adres is Waalplein 5, 6541 AX, Nijmegen.

Het Lustrumterrein is een externe locatie binnen Nijmegen, Strandbar Stek, waar we ons Lustrum groots kunnen vieren. De sfeer is vergelijkbaar met die van een toernooi en zal in de open lucht zijn met een podium voor de artiesten. De organisatie blijft echter volledig binnen de Lustrumcommissie en de Subcommissies om er echt ons eigen onbegrensde Lustrum van te maken.

Op alle dagen dat er een activiteit georganiseerd wordt op het Lustrumterrein tussen 15:00 uur en 23:00 uur; dit gaat om dinsdag 9 mei, zondag 14 mei, maandag 15 mei en woensdag 17 mei. Op de andere dagen is het Lustrumterrein niet geopend.

Het Lustrumterrein, Strandbar Stek, is goed bereikbaar met de fiets. Het is ongeveer tien minuten fietsen vanaf het centrum van Nijmegen.n tegen de hekken
aan na de ingang van Strandbar Stek en voor de ingang van het Lustrumterrein aan de kant van de Waal. De fietsenrekken naast Waalhalla zijn niet bedoeld om onze fietsen te parkeren.

Na dit moment heeft Strandbar Stek geen geluidsvergunning meer en moet de muziek uit. Uiteraard kan het feest na sluitingstijd van het Lustrumterrein wel worden doorgezet in de TKB!

Ja, iedere dag zijn er foodtrucks aanwezig waar eten gekocht kan worden. Dit wordt met de pin betaald en niet met Tactile-tegoed.

Eten (foodtrucks):

Dinsdag 9 mei: Kebabmasters
● Wraps €9
● Friet €3,50
● Snacks €2,50
Zondag 14 mei: Pastabar & Frietwagen
● Keuze uit 3 verschillende pasta’s: carbonara, funghi of pesto pollo €10
● Frietwagenassortiment*
Maandag 15 mei: Wrapbar & Frietwagen
● Keuze uit 2 verschillende wraps: kip of falafel €10
● Frietwagenassortiment*
Woensdag 17 mei: Pokebowlbar & Frietwagen
● Keuze uit 3 verschillende pokebowls: kip, zalm of Vega €10
● Frietwagenassortiment*
*Op zondag 14 mei, maandag 15 mei en woensdag 17 mei staat er ook een frietwagen met
het volgende assortiment:
● Patat €4
● Snacks €3 (kroket, frikandel, kaassoufflé of hamburger)
● Broodje €1 (voor bij een snack of los)

Alle aankopen bij de foodtrucks worden met pinpas betaald en niet met Tactile-tegoed.

Drinken:
Bier (Bud) €1,95

Fris €1,95 (cola en fanta)

Witte wijn €3,00

Stelz €3,15 (incl. €0,15 statiegeld)*

Bozu €3,15 (incl. €0,15 statiegeld)*

Red Bull €3,15 (incl. €0,15 statiegeld)*

Wodka Red Bull €5,15 (incl. €0,15 statiegeld)*

Rondje Wodka Red Bull (4 stuks) €15,60 (incl, 4 x €15 statiegeld)*

*Het statiegeld wordt niet teruggegeven, omdat het op een dergelijk evenement niet mogelijk is om alle blikken intact te houden en te retourneren. Voor Stelz, Bozu en Red Bull geldt: op = op.

Let op: plastic bekertjes hebben €0,50 statiegeld. Bij het eerste drankje wordt dit bovenop de prijs van het drankje gerekend. De rest van de dag kunt u tegen inlevering van een leeg blikje of bekertje een nieuw drankje in een plastic bekertje krijgen zonder statiegeld.

Een kluis kost €3 + €5 borg. Dit kunt u betalen met uw Tactile-tegoed. Als u naar huis gaat, kunt u deze sleutel inleveren aan de grote bar. Dan krijgt u uw €5 borg teruggestort op uw tegoed. U moet deze sleutel dezelfde dag inleveren, anders krijgt u de borg niet terug. Bij Strandbar Stek worden op de dagen dat wij er niet zijn andere evenementen georganiseerd, waarbij de kluisjes ook in gebruik worden genomen. U kunt spullen hier dus niet laten liggen en u kunt de sleutel niet mee naar huis nemen.

● Iedereen dient zich te kunnen legitimeren; geen legitimatie = geen toegang.
● Het is verboden bier te gooien.
● Het is verboden drugs te gebruiken of te verhandelen; streng zero-tolerance beleid, schorsing zal volgen.
● Het is verboden geweld te gebruiken, te discrimineren of iemand seksueel te intimideren.
● Het is verboden om wapens of voorwerpen die te gebruiken zijn als wapens, in bezit te hebben.
● Het is verboden om zelf meegebrachte dieren, glaswerk, drank en/of etenswaren mee te nemen op het Lustrumterrein.
● Schade toegebracht aan het terrein, de medewerkers of medebezoekers zullen
worden verhaald op de veroorzakers.
● Bij het plegen van een misdrijf en/of diefstal worden de relevante goederen in beslag genomen, wordt er aangifte gedaan en/of een klacht ingediend en dragen wij u over aan de politie.
● Tijdens het gehele Lustrum kunnen foto- en video-opnames worden gemaakt. Bij het betreden van het Lustrumterrein geven bezoekers stilzwijgend toestemming aan de organisatie om deze opnames te maken, de beelden te gebruiken, openbaar te maken, te verspreiden en te verveelvoudigen, eventueel voor promotionele doeleinden.
● De organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige letsel en/of materiële schade, die bezoekers aan dit evenement zouden kunnen ondervinden. Het bezoeken van het Lustrumterrein is op eigen risico.
● Alle aanwijzingen van de crew, de Lustrumcommissie, het Bestuur en het
barpersoneel, die verband houden met onze huisregels, moeten direct worden
opgevolgd.
● Geluidsapparatuur kan gehoorbeschadiging veroorzaken. Het gebruik van oordoppen is aan te raden.

● Voel je je niet veilig? Spreek dan iemand van de Lustrumcommissie of het Bestuur aan. We helpen altijd! Anders kun je ook terecht bij onze vertrouwenspersonen, zij zijn te bereiken via vertrouwenspersonen@carolusmagnus.nl

● De organisatie is gerechtigd bezoekers van het Lustrumterrein te verwijderen en/of (verdere) toegang te ontzeggen bij hinderlijk gedrag en/of het niet naleven van bovenstaande huisregels.

Uw fiets kunt u parkeren tegen de hekken aan na de ingang van Strandbar Stek en voor de ingang van het Lustrumterrein aan de kant van de Waal. De fietsenrekken naast Waalhalla zijn niet bedoeld om onze fietsen te parkeren

Als we spullen vinden, bewaren we deze zo goed mogelijk zodat zo min mogelijk mensen iets kwijtraken. Meestal zullen we deze spullen meenemen naar de Kroeg of het Lustrumterrein, waar u uw bezittingen kunt komen ophalen. Houdt de Instagram-pagina van het Lustrum in de gaten om te kijken of uw bezittingen zijn blijven liggen en waar u deze kunt vinden.

Ja, er is ten alle tijden EHBO aanwezig op het terrein.

Ja. Voor €3 plus €5 borg kunt u een kluissleutel krijgen aan de bar. Dit kunt u betalen met uw Tactile-tegoed. Als u naar huis gaat, kunt u deze sleutel inleveren aan de grote bar. Dan krijgt u uw €5 borg teruggestort op uw tegoed. U moet deze sleutel dezelfde dag inleveren, anders krijgt u de borg niet terug. Bij Strandbar Stek worden op de dagen dat wij er niet zijn andere evenementen georganiseerd, waarbij de kluisjes ook in gebruik worden genomen. U kunt spullen hier dus niet laten liggen en u kunt de sleutel niet mee naar huis nemen.

Er staat een grote tent op het terrein waar ruim vierhonderd mensen droog onder kunnen staan. Hierover hoeft u zich geen zorgen te maken. Als er regen voorspeld is met de Festivaldag zorgen we voor extra overkapping, maar in dat geval kan het verstandig zijn om een poncho mee te nemen.

Alle leden die tappen op het lustrumterrein vanuit de Tapcommissie en Jaarclubs tappen aan de grote bar. Meld je hier op het afgesproken moment voor je tapdienst, deze zijn voorafgaand aan het lustrum gecommuniceerd. Kun je het niet vinden? Neem contact op met de Lustrumcommissie of Terreincommissie via de Whatsapp-groep.

Nee. Tenzij de kaartjes zijn uitverkocht, is het tot het einde van het evenement mogelijk om een kaartje te kopen. U ontvangt direct na de aankoop uw kaartje in uw mail en kunt daarmee naar binnen.

Zodra er zekerheid is, wordt de informatie op deze pagina gepubliceerd. Dit gaat om prijzen voor het eten, drank en bijvoorbeeld een plattegrond. Voor vragen over het terrein kunt u mailen naar terrein@lustrumcarolusmagnus.nl

Merchandise

Vliegeraar: longsleeve
Piloot: longsleeve, lustrumdas (mannen) of linnen tasje (vrouwen)
Astronaut: longsleeve, lustrumdas (mannen) of linnen tasje (vrouwen), kaarten, badslippers
Onbegrensd: longsleeve, lustrumdas (mannen) of linnen tasje (vrouwen), kaarten,
badslippers, badhanddoek

De ontwerpen worden bekendgemaakt op de Instagram-pagina van het Lustrum. Zodra deze daarop terug te vinden zijn, zullen ze ook op deze pagina worden geplaatst.

Op maandag 8 mei tussen 14:00 uur en 16:00 uur kan alle merchandise binnen de pakketten worden opgehaald op de Kroeg bij de Merchandisecommissie, die alle ontwerpen heeft gemaakt en verschillende onderdelen heeft besteld. De merchandise kan door twee personen per dispuut worden opgehaald. 

Dit is meestal. De attributen worden precies besteld op de hoeveelheid pakketten die er zijn verkocht en de maten die daarbij zijn doorgegeven. De uitzondering hierop is de badhanddoek; hiervan is een beperkt aantal extra exemplaren beschikbaar. Het is mogelijk om een (of meerdere) badhanddoek(en) aan te schaffen voor €17,50 per stuk. Hiervoor zal een Google Forms aangemaakt worden die te vinden is op deze pagina of via de Instagram-pagina van het Lustrum. Bestelt en betaalt u voor maandag 8 mei uw badhanddoek? Dan krijgt u deze met het ophalen van de merchandise direct mee. Op = op!

Activiteiten

Datum: Maandag 8 mei
Tijd: Nader bekend te maken
Locatie: Nader bekend te maken
Dresscode: Casual
Toegang: Leden en niet-leden
Kaartjes kopen: Niet nodig
Vragen? Mail naar maatschappelijk@lustrumcarolusmagnus.nl

Datum: Nader bekend te maken
Tijd: Nader bekend te maken
Locatie: Nader bekend te maken
Dresscode: Nader bekend te maken
Toegang: Pakkethouders Vliegeraar, Piloot, Astronaut en Onbegrensd en
leden met een kaartje. 

De Historiecommissie laat via de Instagrampagina van het
Lustrum middels verschillende posts de pieken en dalen van de
N.S.V. zien aan de hand van beeldmateriaal van vroeger.
Daarnaast wordt er op bovengenoemde data een tentoonstelling
georganiseerd.
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop
Vragen? Mail naar historie@lustrumcarolusmagnus.nl

https://instagram.com/lustrumcarolusmagnus?igshid=ZjE2NGZiNDQ=

Datum: Zondag 7 mei 2023
Tijd: 14:00 uur tot 00:00 uur in Toverland
We verzamelen om 12:30 uur op de Wedren voor de bussen, zodat we rond 14:00 uur aankomen in Toverland. De bussen zullen om 00:00 uur vertrekken vanaf Toverland naar Nijmegen.
Locatie: Toverland (Toverlaan 2, Sevenum)
Dresscode: Casual, geen kroegkleding
Toegang: Pakkethouders Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje
Kaartjes kopen: Uitverkocht
Kaartjes doorverkopen:

Mogelijk door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl

Toverland stuurt een maand voor de Buitendag de leden met een kaartje een mail met hun toegangsbewijs voor Toverland. Dit is
dus op 7 april, tot dit moment worden kaartjes doorverkocht via de Lustrumcommissie. Hierna is het wel nog mogelijk om uw kaartje door te verkopen: u handelt dit onderling af (financiën en het doorsturen van het kaartje), maar mailt de doorverkoop wel kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl zodat hier met de bus indeling rekening mee gehouden kan worden. Dit kan tot woensdag 3 mei, daarna wordt de bus indeling gemaakt.
Vragen? Mail naar buitendag@lustrumcarolusmagnus.nl

De busreizen van Nijmegen naar Toverland en van Toverland naar Nijmegen, daarnaast de toegang tot Toverland zelf, ook na sluitingstijd. Drank is niet inbegrepen in het kaartje.

Na sluitingstijd blijven een aantal attracties één uur langer voor ons open. Vanaf 19:00 uur kunnen we met alle aanwezige leden tot 00:00 uur een feestje bouwen in de MaMouche van Toverland.

We verzamelen om 12:30 uur bij de Wedren voor de bussen. Er wordt een busindeling gemaakt door de Buitendagcommissie. Om deze reden is het dan ook belangrijk dat u het doorgeeft als u uw kaartje doorverkoopt. Dit kan tot woensdag 3 mei.

De horecagelegenheden van Toverland sluiten om 19:00 uur, zorg dus dat je voor die tijd gegeten hebt. Daarna is het niet meer mogelijk om eten te kopen binnen het park.

Alcohol mag niet mee het park in worden genomen. We hanteren een maximum van twee consumpties per persoon in de bus. Deze moet u dus opdrinken of weggooien voordat u het park binnengaat. Het is wel mogelijk om alcoholische consumpties te kopen bij de verschillende horecagelegenheden van Toverland.

Toverland is overwegend rookvrij. Roken is alleen toegestaan in een rookzone. Deze zijn zichtbaar in de app van Toverland en op de plattegrond. Houdt hier rekening mee!

Na 19:00 uur sluit het park, maar tot 20:00 uur blijven de volgende attracties open voor alleen leden: Booster Bike, Troy en Wervelwind. Vanaf 19:00 uur start ook het feest in de MaMouche. Dit duurt tot 00:00 uur, waarna de bussen weer terugrijden naar de Wedren.

Iedereen heeft zijn of haar kaartje in uw persoonlijke mailbox ontvangen van Toverland zelf. Dit is uw toegangsbewijs voor het park. Heeft u dit kaartje niet ontvangen? Neem dan direct contact op met de Buitendagcommissie via buitendag@lustrumcarolusmagnus.nl. Heeft u een kaartje overgekocht van iemand anders na 7 april? Dan moet u dit kaartje ontvangen van de persoon van wie u het kaartje heeft gekocht.

Datum: Dinsdag 9 mei 2023
Tijd: 15:00 uur – 23:00 uur
Locatie: Strandbar Stek
Artiesten: Fijne Deuntjes
Dresscode: Casual
Toegang: Pakkethouders Piloot, Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop; dit kan tot het einde van het evenement.
Kaartjes doorverkopen: Niet mogelijk
Vragen? Mail naar diner@lustrumcarolusmagnus.nl

Datum: Zondag 14 mei 2023
Tijd: 15:00 uur – 23:00 uur
Locatie: Strandbar Stek
Artiesten: G Trumpetty, Mamba, Lady B, Turfy Gang, Aap uit de Mouw
Dresscode: Casual
Toegang Pakkethouders: Vliegeraar, Piloot, Astronaut en Onbegrensd, leden
met een kaartje en andere mensen met een kaartje
Kaartjes kopen: Mogelijk via: https://nsv.tactile.events/event/festivaldag-lustrum-onbegrensd

Pakket Onbegrensd: geef uw vvv’tje voor uw extra Festivaldag-kaartje door voor 28 april.
Kaartjes doorverkopen: Niet mogelijk
Vragen? Mail naar festival@lustrumcarolusmagnus.nl

Mail naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl en leg uit wat de situatie is. U zult het geld voor het kaartje dat u heeft gekocht terugkrijgen. Als het goed is, heeft de Lustrumcommissie al contact met u opgenomen.

Voor elk evenement (met uitzondering van het gala) kan per account maar één ticket gekocht worden. Je vvv’tje moet een eigen account aanmaken en een eigen kaartje kopen. Dit geldt niet voor het extra kaartje binnen je Onbegrensd-pakket, dit gaat via het formulier waarover je een mail hebt ontvangen.

Bij binnenkomst op het Lustrumterrein wordt iedereens kaartje gescand. Dit is de QR-code die u ontvangt via de mail na aankoop van het kaartje of pakket. Bij binnenkomst krijgt iedereen een bandje met een chip, welke op basis van de QR-code gekoppeld wordt aan uw account. In uw account staat uw tegoed, waarmee u op het Lustrumterrein eten en drinken kunt kopen. Omdat de QR-code van het kaartje gekoppeld wordt aan een account met tegoed, is het belangrijk dat iedereen een eigen Tactile-account aanmaakt

Alle pakkethouders Onbegrensd hebben een mail ontvangen met een link naar een formulier, waarin u uw vvv’tje kan aanmelden. We hebben deze gegevens nodig om een Tactile-account aan te maken, waarmee deze vvv’tjes ook een QR-code toegestuurd krijgen met toegang tot de Festivaldag. Zodoende kunnen zij zelf naar binnen bij de ingang van het Lustrumterrein en hier ook zelf betalen met hun eigen Tactile-bandje met het tegoed in hun eigen account. Meld uw vvv’tje aan voor 28 april. Deze deadline bestaat omdat de medewerkers van Tactile dan voldoende tijd hebben om al deze accounts aan te maken. n. LET OP: Na 28 april vervalt de kans om uw vvv’tje door te geven, Tactile kan geen account meer aanmaken, je krijgt geen geld terug. Het is na deze deadline (indien het evenement niet is uitverkocht) wel mogelijk om nog kaartjes te kopen via de link, omdat daarbij zelf een Tactile-account wordt aangemaakt.

Wilt of kunt u geen vvv’tje meenemen? Geef dit ook even aan in het formulier. U kunt uw extra kaartje ook doorverkopen of geven aan een ander lid. Als een dispuutsgenoot twee vvv’tjes mee wil nemen, kan u in uw formulier de naam en de gegevens van dit vvv’tje invullen en de financiën zelf afwikkelen. Omdat dit vvv’tje zelf een mail zal krijgen met een QR-code, kan deze zelf naar binnen.

Na de deadline van 28 april ontvangen alle vvv’tjes dan ook een mail met hun Tactile-account en Festivaldagkaartje erin, waarmee ze op 14 mei toegang hebben tot het terrein en ontvangen ze bij aankomst hun toegangsbandje waarmee ze kunnen betalen aan de bar op het terrein.Inmiddels hebben alle vvv’tjes als het goed is deze mail ontvangen; mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met de Lustrumcommissie. Vermeld hierbij direct de gegevens van uw vvv’tje, zodat we u het snelste kunnen helpen.

Stuur een mail naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl met daarin de naam van het vvv’tje die niet meer kan en de gegevens van het vvv’tje die u in de plaats daarvan zou willen meenemen. Noteer bij de gegevens de volgende zaken: uw eigen volledige naam, die van uw vvv’tje, het e-mailadres van uw vvv’tje en zijn of haar geboortedatum. Dit kan alleen vóór 28 april, na 28 april worden de accounts voor de vvv’tjes aangemaakt door het personeel van Tactile en kunnen we geen wijzigingen meer doorvoeren.

Kaartjes doorverkopen voor de Festivaldag is niet mogelijk. Het is wel mogelijk om het geld voor dit kaartje terug te vragen, zolang het niet gaat om een kaartje binnen het onbegrensd-pakket. Mail zelf of laat uw vvv’tje mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl waarin de situatie wordt uitgelegd. Het aankoopbedrag van kaartjes die los via Tactile zijn gekocht, worden gerefund exclusief de administratiekosten.

Het maximale aantal bezoekers dat welkom is op het Lustrumterrein (Strandbar Stek) is 750 personen. Zowel op de Festivaldag als op de andere terreindagen is dit dus het maximale aantal kaartjes wat verkocht kan worden. Leden hebben massaal pakketten gekocht, waardoor een aanzienlijk deel van deze kaartjes al verkocht was voor de losse verkoop open ging. Af en toe kunnen er extra kaarten vrijkomen, bijvoorbeeld doordat leden met een onbegrensd-pakket besluiten geen vvv’tje mee te nemen of doordat vvv’tjes die niet meer kunnen hun geld terugvragen. 

 

Datum: Maandag 15 mei 2023
Tijd: 14:30 uur – circa 17:00 uur
Locatie: Start- en eindpunt: : P+R Nijmegen West aan De Meeuwis Acker 20-20
Dresscode: Tenue de Ville
Toegang: Leden
Kaartjes kopen: Niet nodig
Vragen? Mail naar info@lustrumcarolusmagnus.nl
Overige opmerkingen: Disputen zijn uitgenodigd voor de Rijjool via de mail. In deze uitnodiging staat alle informatie die nodig is voor deelname aan de Rijjool. Er is op 5 mei een rectificatiemail gestuurd over de route.

14:30 uur Disputen begeven zich naar hun voertuigen
15:00 uur Voertuigen vertrekken op anciënniteit
17:00 uur Aansluitend feest op het Lustrumterrein

Rijjool Route: vanaf P+R Nijmegen West rijden wij langs het Goffertstadion richting de campus. Vervolgens rijden we via de oude sociëteit aan de Bijleveldsingel langs de huidige sociëteit de Kroeg. Via de Oranjesingel rijden we vervolgens naar het Keizer Karelplein waarna we weer terug naar P+R Nijmegen West rijden.

 Deze route is gerectificeerd op 5 mei 2023. Alle deelnemende clubjes zijn hierover geïnformeerd via de mail.

Disputen staan volledig vrij in uw voertuigkeuze. Het is uiteraard wel belangrijk dat het voertuig en inzittenden zich houden aan de verkeersregels en dat er geen versterkt geluid wordt gemaakt vanaf de voertuigen.

Disputen dienen deze voertuigen te huren bij de bedrijven zelf. We adviseren om zelf goede afspraken te maken over het gebruik van het voertuig en bijvoorbeeld het nuttigen van (alcoholische) consumpties bij het gebruik van het voertuig.

Disputen kunnen deelnemen aan de rijjool en geven hun deelname door middels een reactie op de mail die is gestuurd ter uitnodiging van de rijjool. Hierin wordt ook aangegeven welke disputen samen een voertuig zullen delen.

Datum: Maandag 15 mei 2023
Tijd: Aansluitend aan rijjool – 23:00 uur
Locatie: Strandbar Stek
Artiesten: Kroegband, KSTRS, Mil & Jes
Dresscode: Gelijk aan rijjool: Tenue de Ville
Toegang: Pakkethouders Piloot, Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje

Let op: deelname aan de rijjool, betekent niet automatisch toegang tot het Lustrumterrein aansluitend aan de rijjool. Hiervoor moet u in het bezit zijn van een apart kaartje.
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop; dit kan tot het einde van het evenement.
Kaartjes doorverkopen: Niet mogelijk
Vragen? Mail naar info@lustrumcarolusmagnus.nl 

Datum: Dinsdag 16 mei 2023
Tijd: 17:30 uur – 21:00 uur
Locatie: Fort Lent (Bemmelsedijk 4, Nijmegen)
Dresscode: Tenue de Ville (per jaar verschillend)

Jaar 2016, 2017, 2018: a touch of purple
Jaar 2019: a touch of white
Jaar 2020: a touch of blue
Jaar 2021: a touch of red
Jaar 2022: a touch of green
Voor de mannen: scoor een bijpassende corsage in uw jaarkleur bij Potsierlijk in Nijmegen met 10% korting! Dit zal uitkomen op ongeveer €7,50 per stuk. Bestel met een groep (bijvoorbeeld uw dispuut) vóór 11 mei.
Toegang: Pakkethouders Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop

Kaartjes doorverkopen: Mogelijk tot 1 mei door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl

Hierna worden dieetwensen uitgevraagd en wordt de tafelschikking gemaakt.

Vragen? Mail naar diner@lustrumcarolusmagnus.nl

Het driegangendiner op de locatie. De drank tijdens het diner is voor eigen rekening. Na afloop van het jaardiner zal er op de Kroeg een feest zijn met bier voor €0,50. Alle leden zijn hier welkom. De drank kan wel betaald worden met Tactile, dus het bandje om uw pols. Een fles wijn zal €20,00 kosten. 

Datum: Dinsdag 16 mei 2023
Tijd: 21:00 uur, aansluitend aan het Jaardiner
Locatie: Sociëteit de Kroeg
Dresscode: Gelijk aan het Jaardiner of correct gekleed, voor leden die niet bij
het Jaardiner aanwezig waren maar wel naar de afterparty komen
Toegang: Leden
Kaartjes kopen: Niet nodig
Vragen? Mail naar diner@lustrumcarolusmagnus.nl

Alle leden, ook zonder pakket, zijn welkom op dit feest. Het vindt plaats op Sociëteit de Kroeg. Het is een besloten feest: niet-leden zijn dus niet welkom. 

Datum: Woensdag 17 mei 2023
Tijd: 15:00 uur – 23:00 uur 
Locatie: Strandbar Stek
Dresscode: Nader bekend te maken
Toegang: Pakkethouders Piloot, Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop; dit kan tot het einde van het evenement. 
Kaartjes doorverkopen: Niet mogelijk
Vragen? Mail naar geheimedag@lustrumcarolusmagnus.nl

Vanaf 15:00 uur bent u welkom op het Lustrumterrein. Vanaf 16:00 uur zullen de activiteiten daadwerkelijk starten. Disputen kunnen leden opgeven als team om mee te doen aan de activiteiten. Daartoe kunt u voor 11 mei een namenlijst opsturen naar de Geheime Dag-commissie. Geef het hierbij ook aan als leden later komen dan 16:00 uur.

Na afloop van deze activiteiten zullen we de laatste dag op het Lustrumterrein groots afsluiten. Mis dit dus niet!

Op de dag zelf. Wanneer u aankomt op het Lustrumterrein zal u zien wat de Geheime dagcommissie voor u heeft voorbereid.

Datum: Zaterdag 3 juni 2023 op zondag 4 juni 2023
Tijd: Zaterdag: in de ochtend vanaf Wedren, zondag vertrek in de middag vanuit Antwerpen
Locatie: Hilton Hotel Antwerpen (Groenplaats 32, Antwerpen, België)
Dresscode: Gala; eerstejaarsvrouwen dragen een korte jurk en eerstejaars mannen een smoking
Toegang: Pakkethouders Piloot, Astronaut en Onbegrensd, leden met een
kaartje en externe dates met een kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop

De deadline voor het kopen van kaarten is 8 april; zowel voor leden als voor externe dates.
Kaartjes doorverkopen: Mogelijk door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl. De deadline hiervoor is30 april. Dit is tevens de deadline voor het doorgeven van uw galadate en dieetwensen. Hierover heeft u een mail gekregen met een link om deze zaken door te geven. Heeft u deze mail niet ontvangen? Stuur dan een mail naar abactis@lustrumcarolusmagnus.nl, dan ontvangt u de informatie alsnog. 

Vragen? Mail naar gala@lustrumcarolusmagnus.nl

Het vervoer van en naar de locatie van het gala, een diner en feest met onbeperkt drank en een hotelovernachting. De bussen gaan op zaterdag 3 juni heen en op zondag 4 juni terug.

Dit kan op twee manieren. U kunt de link uit de mail van 29 december 2022 over de losse kaartverkoop doorsturen naar uw date. Hij of zij kan dan zelf een account aanmaken in Tactile, een kaartje kopen en daarbij bij het invullen van de vragen aan te geven met wie hij of zij meegaat als date. U kunt ook zelf een tweede kaartje kopen via deze zelfde link. Geef bij het kopen van dit kaartje direct de naam van uw date door. De deadline hiervoor is 8 april. 

Alle pakkethouders Onbegrensd hebben een mail ontvangen met een Tactile-link, waarmee het mogelijk is om tegen gereduceerd tarief een kaartje te kopen voor zijn of haar date. Bij het kopen van dit kaartje wordt ook gevraagd naar de naam van uw date. De deadline hiervoor is 1 april. 

Stuur voor 1 april een mail naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl waarin u dit uitlegt en het galakaartje zal gerefund worden. U krijgt het geld dan teruggestort op uw rekening. Dit geldt alleen voor kaartjes die zijn gekocht voordat de aangepaste data werden gecommuniceerd. Dit geldt ook wanneer uw date zelf een kaartje heeft gekocht, maar zelf niet meer naar het gala kan gaan. Uw date of uzelf kan een mail sturen en het kaartje wordt gerefund. 

In de week na het sluiten van de kaartverkoop (8 april) zal communicatie volgen over het verloop. Dit betreft het doorgeven van dates en dieetwensen. Iedereen geeft voor 1 mei een date door; dit kan ook een vriend of vriendin zijn en hoeft geen ‘date’ te zijn. In ieder geval deelt elk date-koppel een hotelkamer en gaan zij samen in de bus.

Er worden kamers geboekt in verschillende hotels nabij het Hilton Hotel. De Galacommissie maakt een indeling voor elk hotel. Twee weken voor het gala moet deze indeling zijn doorgegeven aan de hotels en kort daarna zal deze indeling ook medegedeeld worden aan alle leden die naar het gala gaan. U kunt dan op de voorhand al de locatie van uw hotel opzoeken en de route tussen het Hilton Hotel en uw eigen hotel bekijken.

Op zaterdag 3 juni in de ochtend zullen de bussen vanaf de Wedren vertrekken richting Antwerpen. Zodoende is er op de zaterdag nog wat vrije tijd in Antwerpen. Het galadiner vangt aan rond het etenstijd en aansluitend vindt het feest plaats op dezelfde locatie. Op zondag 4 juni gaan de bussen rond het middaguur weer terug naar Nijmegen.

Deadlines

De gemakkelijke en meest toegankelijke manier om op de hoogte te blijven van alle
deadlines is via de Instagrampagina van het Lustrum.

Tijdens de eerste Lustrumweek hebben we één duidelijke deadline gehanteerd: kaartjes kunnen worden gekocht en doorverkocht tot één week voor de desbetreffende activiteit. Hier kwamen veel reacties op vanuit leden dat zij hier niet tevreden over waren. We willen voor elk lid een zo leuk mogelijk Lustrum organiseren, dus hebben we om die reden besloten alle deadlines nu zo laat mogelijk te stellen. Dit betekent helaas wel dat er veel verschillende deadlines zijn die gehanteerd worden. Om u te helpen, hebben we daartoe een tabelletje gemaakt op deze pagina.