FAQ Lustrum Onbegrensd
FAQ Lustrum Onbegrensd
Op deze pagina kunt u antwoorden vinden op veel vragen rondom het XIXe Lustrum. Staat uw vraag hier niet tussen? Mail dan naar abactis@lustrumcarolusmagnus.nl.
Let op: indien u een vraag heeft over een specifieke activiteit, kunt u contact opnemen met de desbetreffende commissie. Alle mailadressen zijn terug te vinden onder het kopje ‘Activiteiten’.
Pakketverkoop
In onderstaande afbeelding is te zien welke pakketten er gekocht konden worden, welke activiteiten in welk pakket zitten en voor welke activiteiten geen pakket nodig is.
27 december 2022. Deze deadline is verstreken.
De incassomomenten van de pakketten zijn: december, januari, februari, maart en april vlak na de 24e van de maand. Hiervan wordt elke maand een reminder op de Instagram van het Lustrum geplaatst.
De hoogte van de incasso verschilt per maand per pakket; deze kunt u terugvinden in de mail van 9 december 2022 van mevrouw de Abactis van de Lustrumcommissie.
Indien u niet betaalt of uw incasso storneert, betaalt u de incassokosten extra en wordt u financieel geschorst tot en met het moment van betaling.
De pakketverkoop is voorbij. Het kopen van een pakket is niet meer mogelijk. Leden konden tot 27 december 2022 een pakket kopen via Tactile.
Kaartverkoop
Losse kaarten voor elke activiteit kunt u ook via Tactile kopen. De links naar deze
kaartverkoop heeft u via de mail ontvangen van mevrouw de Abactis van de
Lustrumcommissie op 29 december 2022. U kunt voor sommige activiteiten ook een kaartje overkopen van een ander (lid). Lees hier meer over onder het kopje ‘Doorverkopen’.
Voor alle activiteiten kan een ander limiet gelden voor het aantal kaartjes wat verkocht wordt of tot wanneer kaartjes gekocht kunnen worden. Houd de Instagrampagina van het Lustrum in de gaten om op de hoogte te blijven van deze deadlines en de laatste kaarten.
Dit is alleen mogelijk voor de Festivaldag op 14 mei en als date van een lid tijdens het Lustrumgala. Kaarten kopen voor de Festivaldag kan via de volgende link:
https://nsv.tactile.events/event/festivaldag-lustrum-onbegrensd. Let op: omdat uw account gekoppeld is aan uwbetalingssysteem op het Lustrumterrein moet iedereen zijn of haar eigen kaartje kopen. Het is dan ook niet mogelijk om meerdere kaartjes te kopen. Kaarten kopen voor het Lustrumgala kan via uw date. Hier is meer over te lezen onder het kopje ‘Lustrumgala’ onder ‘Activiteiten’.
Tactile
Dit is het ticketingsysteem voor het gehele Lustrum en tevens het betalingssysteem op het Lustrumterrein (Strandbar Stek).
Door met uw account in te loggen op Tactile en te klikken op Transactions kunt u al je betalingen voor kaartjes bekijken. Later kunt u hier ook zien hoeveel tegoed u heeft. Inloggen bij Tactile kan via de volgende link: nsv.tactile.events.
Op het terrein krijgt iedereen bij binnenkomst een bandje met een chip. Deze chip is gekoppeld aan uw account, waarin uw tegoed staat. Dit tegoed kunt u ook in uw account digitaal opwaarderen. Bij de bar betaalt u door deze chip tegen de kassa aan te houden. Na afloop van het Lustrum wordt het overgebleven tegoed in iedereens account teruggestort op iedereens rekening. Dit is met uitzondering van het tegoed wat binnen de pakket is aangeschaft en voor de start van het Lustrum in iedereens pakketten is gestort.
Aangepaste data
Ja, dit kan. De data van de Terreinopening, de Festivaldag en het Lustrumgala zijn aangepast na de pakketverkoop en het openen van de losse kaartverkoop. Het kan natuurlijk zijn dat u nu niet meer in de gelegenheid bent om naar een van deze of meerdere activiteiten te komen, maar er wel al voor hebt betaald. In dat geval heeft u de mogelijkheid om uw kaartje te verkopen aan iemand anders of uw geld terug te vragen bij de Lustrumcommissie. Als het een terreindag betreft (alle dagen die plaatsvinden bij Strandbar Stek), heeft u alleen de mogelijkheid om uw geld terug te krijgen en kunt u uw kaartje niet verkopen aan een ander.
Als u meer vragen heeft over het kopen van kaartjes voor de Festivaldag of het Lustrumgala, kunt u hier meer over lezen onder het kopje ‘Activiteiten’ en dan ‘Festivaldag’ of ‘Lustrumgala’.
Kaartjes die na het bekendmaken van het verplaatsen van de data worden gekocht, kunnen niet worden teruggevraagd. Aanvragen voor het terugvragen van geld die na 1 april worden gemaild, kunnen niet worden goedgekeurd.
Als u een pakket heeft gekocht en een enkele of meerdere activiteit(en) terug wilt vragen, krijgt u het geld terug inclusief de pakketkorting. U krijgt dus niet het bedrag terug wat een los kaartje zou kosten; dit heeft u er immers ook niet voor betaald. U kunt in de mail over het verplaatsen van de data de bedragen vinden die terug worden uitgekeerd als u geld voor een kaartje terug vraagt wat u binnen een pakket heeft gekocht.
Voor een los kaartje wordt het bedrag wat u heeft betaald in zijn totaal terug uitgekeerd.
De deadline voor het terugvragen van uw kaartje is op 1 april. Het terugvragen van uw geld is bedoeld om de mensen die anders een bepaald pakket of kaartje niet hadden gekocht tegemoet te komen bij het veranderen van de data. Deze teruggave is niet bedoeld voor leden die last-minute besluiten om toch niet te willen gaan. U kunt na deze deadline uw kaartjes wel nog doorverkopen voor de activiteiten waarvoor deze deadline dan nog niet is verstreken; dit verschilt per activiteit.
U kunt uw geld terugvragen door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl. Vermeld in deze mail uw naam, de activiteit, datum van de activiteit, eventueel aan wie u uw kaartje doorverkoopt en of het een los kaartje of een pakket-kaartje betreft.
Kaartjes die na het bekendmaken van het verplaatsen van de data worden gekocht, kunnen niet worden teruggevraagd. Aanvragen voor het terugvragen van geld die na 1 april worden gemaild, kunnen niet worden goedgekeurd.
Doorverkopen
Alle kaartjes voor activiteiten die NIET op het Lustrumterrein (Strandbar Stek) plaatsvinden kunnen worden doorverkocht. Dit betreft de Terreinopening, de Festivaldag, de Terreintoegang na de Rijjool en de Geheime dag.
U verkoopt uw kaartje door, door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl met de volgende gegevens: om welke activiteit het gaat, de datum van de activiteit, de koper van het kaartje en of het een los kaartje betreft of een kaartje in een pakket. De financiën wikkel je onderling af.
Dit verschilt per activiteit en is afhankelijk van de voorbereidingen voor de activiteit. Kaartjes voor activiteiten op het Lustrumterrein (Terreinopening, Festivaldag, Terreintoegang na de Rijjool en de Geheime Dag) kunnen niet worden doorverkocht. Kaartjes voor de Terreinopening en Festivaldag kunnen tot 1 april wel worden teruggevraagd bij de Lustrumcommissie.
Kaartjes voor de Buitendag (Toverland), het Jaardiner en het Lustrumgala kunnen worden doorverkocht tot het moment dat de organisatie het ons toestaat.
Voor de Buitendag geldt dat Toverland een maand van te voren de leden met een kaartje een mail stuurt met hun toegangsbewijs voor Toverland. Hierna is het wel nog mogelijk om uw kaartje door te verkopen: u handelt dit onderling af, maar mailt wel kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl zodat hier met de busindeling rekening mee gehouden kan worden.
Voor het Jaardiner is de deadline van het doorverkopen nog niet bekend; dit is onder andere in samenspraak met de locatie. Zodra dit duidelijk is, wordt dit direct bekendgemaakt. Het hangt af van bijvoorbeeld het doorgeven van dieetwensen en het maken van de tafelindeling.
Voor het Lustrumgala is de deadline voor het doorverkopen van een kaartje 1 april, zodat hierna de hotels definitief geboekt kunnen worden en kamerindelingen en tafelschikkingen gemaakt kunnen worden.
Nee. De doorverkoop is nu afgerond. De financiën regelt u onderling. U kunt de QR-code van losse kaartjes doorsturen naar de koper, maar vaak is dit niet nodig omdat we werken met een gastenlijst of busindeling. Stuur NOOIT de QR-code van uw pakket door naar iemand. Met deze QR-code kan iemand toegang krijgen tot alle activiteiten waarvoor u in uw pakket hebt betaald.
Lustrumterrein
Het Lustrumterrein bevindt zich bij Strandbar Stek. Het adres is Waalplein 5, 6541 AX, Nijmegen.
Het Lustrumterrein is een externe locatie binnen Nijmegen, Strandbar Stek, waar we ons Lustrum groots kunnen vieren. De sfeer is vergelijkbaar met die van een toernooi en zal in de open lucht zijn met een podium voor de artiesten. De organisatie blijft echter volledig binnen de Lustrumcommissie en de Subcommissies om er echt ons eigen onbegrensde Lustrum van te maken.
Het Lustrumterrein, Strandbar Stek, is bereikbaar met de fiets. Het is ongeveer tien minuten fietsen vanaf het centrum van Nijmegen.
Veel zaken omtrent het Lustrumterrein zijn nog in de organisatie-fase. Dit gaat over bijvoorbeeld de prijzen van drinken, de precieze invulling van het eten (contact met foodtrucks) en de plattegrond. Voor vragen over het terrein kunt u mailen naar terrein@lustrumcarolusmagnus.nl.
Merchandise
Binnenkort wordt bekendgemaakt welke merchandise precies in de vier pakketten zit.
Zodra alle attributen binnen zijn, wordt er een centraal moment georganiseerd waarop alle leden zijn of haar merchandise-pakketten kunnen ophalen
Nee, dit is niet mogelijk. De attributen worden precies besteld op de hoeveelheid pakketten die er zijn verkocht en de maten die daarbij zijn doorgegeven. Het is echter wel mogelijk om een Lustrumdas te kopen. Dit kan via meneer de Quaestor door te mailen naar quaestor@carolusmagnus.nl.
Activiteiten
Datum: Zaterdag 15 april 2023
Tijd: Nader bekend te maken
Locatie: Nader bekend te maken
Dresscode: Casual
Toegang: Leden en niet-leden
Kaartjes kopen: Niet nodig
Vragen? Mail naar maatschappelijk@lustrumcarolusmagnus.nl
Datum: Nader bekend te maken
Tijd: Nader bekend te maken
Locatie: Nader bekend te maken
Dresscode: Nader bekend te maken
Toegang: Pakkethouders Vliegeraar, Piloot, Astronaut en Onbegrensd en
leden met een kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop
Vragen? Mail naar historie@lustrumcarolusmagnus.nl
Datum: Zondag 7 mei 2023
Tijd: Nader bekend te maken, busindeling volgt
Locatie: Toverland
Dresscode: Casual
Toegang: Pakkethouders Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje
Kaartjes kopen: Uitverkocht
Kaartjes doorverkopen:
Mogelijk door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl
Toverland stuurt een maand voor de Buitendag de leden met een kaartje een mail met hun toegangsbewijs voor Toverland. Hierna is het wel nog mogelijk om uw kaartje door te verkopen: u handelt dit onderling af (financiën en het doorsturen van het kaartje), maar mailt de doorverkoop wel kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl zodat hier met de busindeling
rekening mee gehouden kan worden.
Vragen? Mail naar buitendag@lustrumcarolusmagnus.nl
Datum: Dinsdag 9 mei 2023
Tijd: 15:00 uur – 23:00 uur
Locatie: Strandbar Stek
Dresscode: Nader bekend te maken
Toegang: Pakkethouders Piloot, Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop
Kaartjes doorverkopen: Niet mogelijk
Vragen? Mail naar diner@lustrumcarolusmagnus.nl
Datum: Zondag 14 mei 2023
Tijd: 15:00 uur – 23:00 uur
Locatie: Strandbar Stek
Dresscode: Casual
Toegang: Pakkethouders Vliegeraar, Piloot, Astronaut en Onbegrensd, leden
met een kaartje en andere mensen met een kaartje
Kaartjes kopen: Mogelijk via: https://nsv.tactile.events/event/festivaldag-lustrum-onbegrensd
Pakket Onbegrensd: geef uw vvv’tje voor uw extra Festivaldag-kaartje door voor 28 april.
Kaartjes doorverkopen: Niet mogelijk
Vragen? Mail naar festival@lustrumcarolusmagnus.nl
Mail naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl en leg uit wat de situatie is. U zult het geld voor het kaartje wat u heeft gekocht terugkrijgen. Als het goed is, heeft de Lustrumcommissie al contact met u opgenomen. Het is sinds een tijd niet meer mogelijk om een tweede kaartje te kopen met eenzelfde account. Dit probleem zou zich dus niet meer voor moeten doen.
Bij binnenkomst op het Lustrumterrein wordt iedereens kaartje gescand. Dit is de QR-code die u ontvangt via de mail na aankoop van het kaartje of pakket. Bij binnenkomst krijgt iedereen een bandje met een chip, welke op basis van de QR-code gekoppeld wordt aan uw account. In uw account staat uw tegoed, waarmee u op het Lustrumterrein eten en drinken kunt kopen. Omdat de QR-code van het kaartje gekoppeld wordt aan een account met tegoed, is het belangrijk dat iedereen een eigen Tactile-account aanmaakt
Alle pakkethouders Onbegrensd hebben een mail ontvangen met een link naar een formulier, waarin u uw vvv’tje kan aanmelden. We hebben deze gegevens nodig om een Tactile-account aan te maken, waarmee deze vvv’tjes ook een QR-code toegestuurd krijgen met toegang tot de Festivaldag. Zodoende kunnen zij zelf naar binnen bij de ingang van het Lustrumterrein en hier ook zelf betalen met hun eigen Tactile-bandje met het tegoed in hun eigen account. Meld uw vvv’tje aan voor 28 april. Deze deadline bestaat omdat de medewerkers van Tactile dan voldoende tijd hebben om al deze accounts aan te maken.
Wilt of kunt u geen vvv’tje meenemen? Geef dit ook even aan in het formulier. U kunt uw extra kaartje ook verkopen of geven aan een ander lid. Als een dispuutsgenoot twee vvv’tjes mee wil nemen, kan u in uw formulier de naam en de gegevens van dit vvv’tje invullen en de financiën zelf afwikkelen. Omdat dit vvv’tje zelf een mail zal krijgen met een QR-code, kan deze zelf naar binnen.
Datum: Maandag 15 mei 2023
Tijd: Nader bekend te maken
Locatie: Start- en eindpunt: Strandbar Stek, route door Nijmegen
Dresscode: Tenue de Ville
Toegang: Leden
Kaartjes kopen: Niet nodig
Vragen? Mail naar info@lustrumcarolusmagnus.nl
Overige opmerkingen: Disputen worden uitgenodigd voor de Rijjool via de mail. In deze uitnodiging zal alle informatie staan die nodig is voor deelname aan de Rijjool. Deze informatie zal ook worden opgenomen op deze pagina.
Datum: Maandag 15 mei 2023
Tijd: Aansluitend aan rijjool – 23:00 uur
Locatie: Strandbar Stek
Dresscode: Gelijk aan rijjool: Tenue de Ville
Toegang: Pakkethouders Piloot, Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop
Kaartjes doorverkopen: Niet mogelijk
Vragen? Mail naar info@lustrumcarolusmagnus.nl
Datum: Dinsdag 16 mei 2023
Tijd: Nader bekend te maken
Locatie: Nader bekend te maken
Dresscode: Nader bekend te maken
Toegang: Pakkethouders Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop
Kaartjes doorverkopen: Mogelijk door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl
De deadline voor het doorverkopen van kaartjes hangt af van eisen van de locatie en bijvoorbeeld het maken van een tafelindeling. Deze deadline wordt snel bekendgemaakt.
Vragen? Mail naar diner@lustrumcarolusmagnus.nl
Datum: Woensdag 17 mei 2023
Tijd: 15:00 uur – 23:00 uur
Locatie: Strandbar Stek
Dresscode: Nader bekend te maken
Toegang: Pakkethouders Piloot, Astronaut en Onbegrensd en leden met een
kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop
Kaartjes doorverkopen: Niet mogelijk
Vragen? Mail naar geheimedag@lustrumcarolusmagnus.nl
Datum: Zaterdag 3 juni 2023 op zondag 4 juni 2023
Tijd: Nader bekend te maken
Locatie: Nader bekend te maken
Dresscode: Gala
Toegang: Pakkethouders Piloot, Astronaut en Onbegrensd, leden met een
kaartje en externe dates met een kaartje
Kaartjes kopen: Via de link in de mail van 29 december 2022 over de losse
kaartverkoop
De deadline voor het kopen van kaarten is 1 april; zowel voor leden als voor externe dates.
Kaartjes doorverkopen: Mogelijk door te mailen naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl
De deadline voor het doorverkopen van kaartjes hangt af van eisen van de locatie en bijvoorbeeld het maken van een hotel- en tafelindeling. Deze deadline wordt snel bekendgemaakt.
Vragen? Mail naar gala@lustrumcarolusmagnus.nl
Het vervoer van en naar de locatie van het gala, een diner en feest met onbeperkt drank en een hotelovernachting. De bussen gaan op zaterdag 3 juni heen en op zondag 4 juni terug.
Dit kan op twee manieren. U kunt de link uit de mail van 29 december 2022 over de losse kaartverkoop doorsturen naar uw date. Hij of zij kan dan zelf aan account aanmaken in Tactile, een kaartje kopen en daarbij bij het invullen van de vragen aan te geven met wie hij of zij meegaat als date. U kunt ook zelf een tweede kaartje kopen via deze zelfde link. Geef bij het kopen van dit kaartje direct de naam van uw date door. De deadline hiervoor is 1 april.
Alle pakkethouders Onbegrensd hebben een mail ontvangen met een Tactile-link, waarmee het mogelijk is om tegen gereduceerd tarief een kaartje te kopen voor zijn of haar date. Bij het kopen van dit kaartje wordt ook gevraagd naar de naam van uw date. De deadline hiervoor is 1 april.
Stuur voor 1 april een mail naar kaarten@lustrumcarolusmagnus.nl waarin u dit uitlegt en het galakaartje zal gerefund worden. U krijgt het geld dan teruggestort op uw rekening. Dit geldt alleen voor kaartjes die zijn gekocht voordat de aangepaste data werden gecommuniceerd.